Odpowiedź :
Odpowiedź:
1. Pierwszy dzień w szkole
Felix Polon, przychodzi na rozpoczęcie roku – będzie chodził do pierwszej klasy gimnazjum. Po apelu nie wie, do jakiej iść sali. Dwóch chłopaków kradnie mu dziesięć złotych. Później na korytarzu spotyka Neta. Okazuje się, że są z tej samej klasy. Po drodze pomagają dziewczynie – Nice, pozbyć się chłopaków, chcących ukraść jej drugie śniadanie. We trójkę postanawiają oduczyć chłopaków kradzieży. Udaje im się znaleźć kryjówkę chłopaków – Marcela i Rubena. Później udaje im się pomóc w rozbiciu Gangu Niewidzialnych Ludzi kierowanego przez tajemniczego Mortena. Poznają także Manfreda, program AI, „wychowywany” przez Neta.
2. Megakorek
Warszawa zaczyna być strasznie zakorkowana. Net odkrywa, że Manfred do tej pory trzymany bez dostępu do Internetu, wydostał się na wolność. Jako że Manfred miał być programem do sterowania światłami, zaczyna uważać, że to Manfred jest przyczyną korków w mieście. Przyznaje się do zabrania kodu Manfreda tacie. Marek Bielecki mówi synowi, że to nie Manfred tworzył korki, tylko stary program nie mógł już ogarniać miasta. Mimo to kopie Manfreda z internetu zostają usunięte, a sam Manfred umieszczony w ratuszu – dokończony przez Neta, jest wspaniale przygotowany do sterowania światłami.
3. Szkoła, w której straszy
Nika wchodzi na strych, gdzie przyjaciele urządzili Kwaterę Główną. Widzi szkielet, który wisiał na stojaku, tyle, że w tym momencie, szkielet stoi o własnych siłach... ucieka na dół. Przyjaciele stwierdzają, że w szkole musi być duch. Czytają, że wizycie ducha towarzyszy zimno. Umieszczają więc czujniki temperatury w szkole, których pilnowaniem zajmie się Manfred, którego Net przygarnął na swój minikomputer. Próbują zbadać robotem strych, jednak ktoś lub coś powoduje, że obraz przekazywany przez robota znika. Jednocześnie przed przyjaciółmi ukazuje się duch. Postanawiają odwiedzić wróżkę, madame Josephine. Ta w ostatnich chwilach wizyty mówi w transie, że przed Wielkanocą stanie się coś strasznego. Przyjaciele idą na strych szkoły porozmawiać z duchami. Te wskazują kabinę samolotu przywaloną różnymi rupieciami. W środku są ich ciała – chcą, aby je pochować.
Wyjaśnienie: