animowane kartka. Utwórz kopie projektu kulkoklikacz przygotowanego podczas realiz tu 3.1. Nazwij ją dwóch graczy. Nastepnie zmodyfikuj ją tak, aby mo zagrać dwie osoby. Zwycięzcą zostanie ten, kto szybciej zdobędzie 20 W programie Scratch utwórz listę o nazwie „Składniki" - znajdą się na Plugość listy zależy od tego, ite liczb na liście będzie chciał umieścić u Na scenie umieść przycisk z napisem „Suma". Pojego naciśnieciu progra czby umieszczone na iście, a o otrzymanym wyniku poinformuje dus apisz w leczce ucenia pod nazwą suma. projekcie programu Scratch przygotuj test z wiedzy o Polsce. Po ierać pięć pytań. Jedno z nich może na przykład brzmieć: „Podaj na dziesięciu najdłuższych rzek w Polsce". Wszystkie możliwe odpowie zypadku nazwy rzek - umieść na liście. Na zakończenie duszek p formować użytkownika, ile punktów zdobył. Pracę zapisz w Teczce zwą test_o Polsce. vkonaj w programie Scratch projekt, dzięki któremu na podstawie